Witam! Otóż moim zdaniem są za małe kary AJ i chce podać przykłady jakie były by kary AJ.
DM - DeatchMeach - Warn, 30-45 minut AJ. Kara AJ zależy od jakiego DM NJ - Ninja Jacking - 20 minut AJ. BH - Bunny Hooping - 15 minut AJ. RK - Revenge Killing - Warn, 30 minut AJ. MG - MetaGaming - 10 minut AJ. PG - 15 minut AJ. DB - Warn, 30 minut AJ. CK - Character Kill - Warn. CK2 - Car Killing - Warn, 30-45 minut AJ. (Tak samo jak DM) DT - Warn, 30 minut AJ. TK - Tank Kill - Warn, 30 minut AJ. HK - Helikopter Kill - Warn, 30 minut AJ. AFK - Zdala od klawiatury (chyba kazdy wie) - Kick. SK - Spawn Kill - Warn, 30 minut AJ. TK - Team Kill - Warn, 30 minut AJ. DD - Destruction Derby - 15 minut AJ. BU - Bug Using - Ban. BE - Chodzi o zmienne IP - I tu jest problem. Nie wiem czy da się dać tak Bana żeby już nie wchodził. MK - Multi Konto - Ban
I moim zdaniem na serverze jest niskie RP, dlatego czasami gra mało osób. Otóz daje przykład No-RP za ktory powinien być Warn i 30 minut AJ. Otóż stoje sobie koło PD a ktoś we mnie strzela z MP5 lub Snajpy. Trzeba coś z tym zrobić.
@Edit: Jbc. Moim zdaniem to są małe kary które możecie na mnie stosować. Na innym serverze za jedno uderzenie pięścia policjanta siedziałem 40 minut...! I przesiedzialem : ))
|