Jimmy_Trax - 2009-08-08 14:18:03

Witam! Otóż moim zdaniem są za małe kary AJ i chce podać przykłady jakie były by kary AJ.

DM - DeatchMeach - Warn, 30-45 minut AJ. Kara AJ zależy od jakiego DM
NJ - Ninja Jacking - 20 minut AJ.
BH - Bunny Hooping -  15 minut AJ.
RK - Revenge Killing - Warn, 30 minut AJ.
MG - MetaGaming - 10 minut AJ.
PG -  15 minut AJ.
DB   - Warn, 30 minut AJ.
CK - Character Kill - Warn.
CK2 - Car Killing - Warn, 30-45 minut AJ. (Tak samo jak DM)
DT - Warn, 30 minut AJ.
TK - Tank Kill - Warn, 30 minut AJ.
HK - Helikopter Kill - Warn, 30 minut AJ.
AFK - Zdala od klawiatury (chyba kazdy wie) - Kick.
SK - Spawn Kill -  Warn, 30 minut AJ.
TK - Team Kill - Warn, 30 minut AJ.
DD - Destruction Derby - 15 minut AJ.
BU - Bug Using - Ban.
BE - Chodzi o zmienne IP - I tu jest problem. Nie wiem czy da się dać tak Bana żeby już nie wchodził.
MK - Multi Konto - Ban

I moim zdaniem na serverze jest niskie RP, dlatego czasami gra mało osób. Otóz daje przykład No-RP za ktory powinien być Warn i 30 minut AJ. Otóż stoje sobie koło PD a ktoś we mnie strzela z MP5 lub Snajpy. Trzeba coś z tym
zrobić.

@Edit:
Jbc. Moim zdaniem to są małe kary które możecie na mnie stosować. Na innym serverze za jedno uderzenie pięścia policjanta siedziałem 40 minut...! I przesiedzialem : ))

studio kopiowania kaset mokotów