1. Pojazdy
1. Kiedy taksówkarz w czasie pracy jeździ taxi musi być w ubraniu roboczym 2. Limuzyny używamy wyłącznie w celu przewiezienia ważnych osobistości. 3. Po wezwaniu tankujemy taxi i wracamy na postój. 4. Nie używamy pojazdów w celach prywatnych. 5. Jeżeli akceptujemy jakieś wezwanie mówimy o tym reszcie taksówkarzy. Tak samo w przypadku końca służby bądź przerwy na lunch.
2. Klienci
1. Wobec każdego klienta taksówkarz musi być uprzejmy i wyrozumiały. 2. Taksówkarz ma prawo wyrzucić niekulturalnego klienta z Taxi. 3. Jeżeli klient narzeka na cenę / obsługę lub coś innego, należy skierować go do szefa. 4. Nie udzielamy informacji o klientach. Jeżeli pyta się o to służba porządkowa prosimy o odznakę. Jeżeli nadal mamy wątpliwości to pytamy się szefa służb porządkowych, czy taka osoba pracuje w danej służbie.
3. Cena
1. Normalna cena to 9$. Jedyne wyjątki to środa i niedziela. Szczegóły w dziale "Cennik" 2. Jeżeli jedziemy na wezwanie limuzyną klient płaci 15$ zamiast 9$.
4. Pracownicy.
1. Pracownik musi jechać w Poniedziałki i w Czwartki na Policję aby zostały sprawdzone Jego licencje, dowód, pkt. karne, oraz inne. 2. Pracownik ma obowiązek wysłuchiwać wyższych rang. 3. Pracownik nie ma prawa brać opłat innych niż w cenniku. 4. Jeżeli pracownik nie posiada aktualnego prawa jazdy, zostaje zawieszony w obowiązkach do czasu zdobycia aktualnego prawa jazdy. 5. Jeżeli pracownik nie dostosuje się do tego regulaminu grozi mu upomnienie słowne, grzywna, obniżenie rangi lub permanentne wydalenie z frakcji.
|